Vásárolj 2 vagy 3 terméket az extra 10% illetve 20% kedvezményért! 🎁

Mire érvényes a garancia?

Garanciánk elsősorban karcolódásra, levegősödésre, illetve a kijelző fólia (Pro)alatti törésére érvényes a vásárlástól számított egy éven át.

Mikortól él a garancia?

A vásárlás időpontjától indul a garancia.

Ha garanciálisan cserélik a termékeket, utána elölről indul a garancia?

Nem, a garanciát minden esetben az első vásárlás dátumától számítjuk.

Milyen esetben nem érvényes a garancia?

Amennyiben a készülék leesik és csak a fólia törik össze rajta, a kijelző sértetlen marad, úgy a garanciát nem tudjuk pozitívan elbírálni, hiszen a fólia elsődleges feladata, hogy a kijelzőt óvja, helyette törjön, így amennyiben a kijelző sértetlen maradt, a fólia minden esetben ellátta feladatát.

Akkor is érvényes a garancia, ha magam helyezem fel a terméket?

Természetesen igen, ezzel kapcsolatban nincs semmilyen megkötés!

 Mi kell a garancia érvényesítéséhez?

Fénykép/videó az említett problémáról, esetleírás, illetve a rendelési szám.

Hol találom a rendelési számot?

A rendelési szám a visszaigazoló e-mail jobb felső sarkában található 5 jegyű szám, mely kettős kereszttel kezdődik, de természetesen a számlán is ugyanúgy megtalálható.

Csak 20-30 centiről esett le a telefonom, mégis összetört az üvegfólia, ez miért van?

Sajnos sok esetben nem a magasság mértéke számít, hanem az esés szöge határozza meg, hogy sérül -e a fólia.

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

A szállítási idő általában 1-2munkanapot vesz igénybe.

Ki szállítja ki a termékeket?

Az GLS futárszolgálata.

Kapok erről bármilyen értesítést?

Igen, a rendeléskor megadott e-mail címre minden esetben érkezik e-mail a kiszállítás napjáról, időpontjáról.

Miért nincs a csomagban számla?

Számlát mindig a rendeléskor megadott e-mail címre küldünk, tehát elektronikus formában érkezik. Amennyiben véletlenül el lett írva az e-mail cím, nem tudjuk elküldeni, így ha nem érkezett számla, érdemes felvenni a kapcsolatot velünk.

Költségtérítést kérhetek?

Nem, a kijelzőt minden esetben mi cseréljük ki.

Viszonteladóknál ugyanannyiba kerülnek a termékek, mint a weboldalon?

Nem feltétlenül, a viszonteladók maguk határozhatják meg milyen áron adják a termékeket.

A cég honlapján feltüntetett Budaörsi címen lehet vásárolni?

Nem, címünkön csak egy iroda található, vásárolni csak a webshopon vagy a viszonteladój menüpont allatt feltüntetett viszonteladóktól lehet.

Ha problémám van, kihez fordulhatok panasszal?

Az [email protected] e-mail címen, készséggel segítünk!

Ha nem iGlass tokot használok, nem fogja felnyomni a tok a fóliát?

A fóliáink a legtöbb gyártó tokjával kompatibilisek, de illeszkedési garanciát csak a saját tokunkal tudunk vállalni.

© Copyright | iGlass Minden jog fenntartva.