Információk az iGlass Garanciáiról és Feltételeiről

Az iGlass üvegfóliák és tokok esetében az illeszkedési garancia csak a weboldalon megvásárolható termékekkel használva érvényesíthető.

Garanciális (jótállás körébe tartozó) szolgáltatások:

  • Rendeltetésszerű használat mellett, az üvegfólia karcolódása esetén a termék cseréje.
  • A termék selejtességéből eredő ragasztóhiba esetén a termék cseréje.
  • iGlass Pro termékeknél, ha bizonyítottan az iGlass Pro fólia használata alatt betörik a fólia alatt a kijelző, ingyen kijelzőcserét biztosítunk partnerünknél.

 

Garanciális szolgáltatások bejelentéséhez szükséges adatok:

  • Vásárlást igazoló rendelési azonosítószám, vagy számla/blokk.
  • A megfelelő elbíráláshoz szükséges kép, vagy videóanyag készítése a termékről (fólia esetében még felhelyezett állapotban).
  • A garanciával kapcsolatos probléma részleteinek ismertetése.

 

Garancia érvényesítésével kapcsolatos további információk:

  • A kimagasló ütésállóság azt jelenti, hogy az üvegfólia felfogja az erőbehatásokat és ezáltal megpróbálja megvédeni a kijelzőt.
  • A garancia nem terjed ki a hibás felhelyezésből eredő sérülésekre.
  • Az üvegfólia törése/repedése, úgy, hogy a kijelző sértetlen maradt, az garanciavesztésnek minősül, mivel az üvegfólia célja, rendeltetése az, hogy a telefont, karórát megvédje.
  • A Szolgáltató jogában áll a garanciaérvényesítés jogossága megvizsgálása érdekében a vásárolt termékkel és a készülék kijelzőjével kapcsolatos jelzett hibát megvizsgálni, felülvizsgáltatni szakszervizzel vagy független, hiteles szakértővel, melynek költségét a Szolgáltató viseli. Amennyiben a szakszerviz vagy a szakértő egyértelműen írásban kinyilatkozza, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat eredménye, Szolgáltató jogosult az Ügyféltől a szakszerviz vagy a szakértő költségét követelni.
  • A kijelzőcsere garancia nem érvényes abban az esetben, ha az üvegfólia már előzetesen is sérült volt.

Ügyfél kötelezettsége az önkéntes jótállás teljesítése során annak bizonyítása, hogy a kár a Szolgáltató által forgalmazott, és megvásárolt megjelölt termék használata során keletkezett, továbbá a károsodott telefon megjelölt szervizpontokba történő elszállítása/elszállíttatása.

Szolgáltató a megjelölt önkéntes jótállást forgalmazott termékenként egyszeri alkalommal vállalja. A csereként adott termékre tehát nem vonatkozik az önkéntes jótállás. Továbbá Szolgáltató joga kivizsgálni, az Ügyfél által átadott bizonyítékok alapján, hogy a károsodás a forgalmazott termék használatának ideje alatt következett be.