Információk az iGlass Garanciáiról és Feltételeiről

Az iGlass üvegfóliák és tokok esetében az illeszkedési garancia csak a weboldalon megvásárolható termékekkel használva érvényesíthető.

Garanciális (jótállás körébe tartozó) szolgáltatások:

  • Rendeltetésszerű használat mellett, az iGlass üvegfólia karcolódására 1 év garanciát válalunk.
  • Az iGlass üvegfólia felevegősödésére , amennyiben az iPhone készülék tok nélkül vagy iGlass tokal volt használva és szennyződés nem került az üvegfólia és a telefon kijelzője közé 2 hét garanciát vállalunk, mert ez után a termék levegősödése nem annak minőségi hibájára utal, hanem egyéb külső körülmények lehetnek a kiváltó okok (pl.: telefon töltés közbeni hőhatás).
  • iGlass Pro termékek esetén, ha betörik a kijelző az iGlass Pro alatt a vásárlástól számított 1 éven belül, úgy hogy az iGlass Pro a kijelzőtörés elött sértetlen volt, akkor ingyen kijelzőcserét biztosítunk partnerünknél. FIGYELEM! Ez a garancia azonban csak az előlap üveg rétegére vonatkozik.

Garanciális szolgáltatások bejelentéséhez szükséges adatok:

  • Vásárlást igazoló rendelési azonosítószám, vagy számla/blokk.
  • A megfelelő elbíráláshoz szükséges kép, vagy videóanyag készítése a termékről (fólia esetében még felhelyezett állapotban).
  • A garanciával kapcsolatos probléma részleteinek ismertetése.

Garancia érvényesítésével kapcsolatos további információk:

  • A garancia nem terjed ki a hibás felhelyezésből eredő sérülésekre.
  • Az üvegfólia törésére/repedésére semmilyen esetben sem vállalunk garanciát mivel az üvegfólia rendeltetése,  hogy a telefont/karórát megvédje és az üvegfólia ilyen jellegű sérülése nem a termék minőségbeli hibájára utal.
  • Az iGlass fóliák levegősödésére a vásárlástól számított 2 hét leteltével nem vállalunk garanciát.
  • Ha szennyeződés kerül a fólia és a telefon kijelzője közé felhelyezéskor, akkor az üvegfólia autómatikusan elveszti a garanciáját.
  • A kijelzőcsere garancia érvénytelen abban az esetben, ha az üvegfólia már előzetesen is sérült volt.
  • Ha az iGlass üvegfólia más gyártó telefontokjával van használva, akkor annak fellevegősödésére nem vállalunk garanciát.
  • Ha ügyfélszolgálatunk úgy ítéli meg, hogy az üvegfólia hibás felhelyezés miatt levegősödött fel, akkor arra nem érvényesíthető a fellevegősödési garancia, mivel az csak hibás termék esetén érvényes.
  • A Szolgáltató jogában áll a garanciaérvényesítés jogossága megvizsgálása érdekében a vásárolt termékkel és a készülék kijelzőjével kapcsolatos jelzett hibát megvizsgálni, felülvizsgáltatni szakszervizzel vagy független, hiteles szakértővel, melynek költségét a Szolgáltató viseli. Amennyiben a szakszerviz vagy a szakértő egyértelműen írásban kinyilatkozza, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat eredménye, Szolgáltató jogosult az Ügyféltől a szakszerviz vagy a szakértő költségét követelni.
  • Az iGlass Pro esetében nem vállalunk kijelzőcsere garanciát abban az esetben, ha nem az előlap üvegfelülete, hanem a belső része sérült.

Ügyfél kötelezettsége az önkéntes jótállás teljesítése során annak bizonyítása, hogy a kár a Szolgáltató által forgalmazott, és megvásárolt megjelölt termék használata során keletkezett, továbbá a károsodott telefon megjelölt szervizpontokba történő elszállítása/elszállíttatása.

Szolgáltató a megjelölt önkéntes jótállást forgalmazott termékenként egyszeri alkalommal vállalja. A csereként adott termékre tehát nem vonatkozik az önkéntes jótállás. Továbbá Szolgáltató joga kivizsgálni, az Ügyfél által átadott bizonyítékok alapján, hogy a károsodás a forgalmazott termék használatának ideje alatt következett be.