Információk az iGlass Garanciáiról és Feltételeiről

 

Garanciális (jótállás körébe tartozó) szolgáltatások:

  • A garanciálisan cserélt termékre nem vonatkozik az önként vállalt garancia, így garanciálsian küldött terméket nem áll módunkban cserélni törés, levegősödés, karcolódás vagy egyéb probléma esetén.
  • Rendeltetésszerű használat mellett, az iGlass üvegfólia karcolódására 1 év garanciát válalunk.
  • Az iGlass üvegfólia felevegősödésére , amennyiben az iPhone készülék tok nélkül vagy iGlass tokal volt használva és szennyződés nem került az üvegfólia és a telefon kijelzője közé 1 év garanciát vállalunk, mert ez után a termék levegősödése nem annak minőségi hibájára utal, hanem egyéb külső körülmények lehetnek a kiváltó okok (pl.: telefon töltés közbeni hőhatás).
  • iGlass Pro és Privacy Pro termékek esetén, ha betörik a kijelző az iGlass Pro alatt a vásárlástól számított 1 éven belül, úgy hogy az iGlass Pro a kijelzőtörés elött sértetlen volt, akkor ingyen kijelzőcserét biztosítunk partnerünknél. Ez a garancia abban az esetben érvényes, ha a kijelző nem csak befolyt, hamen az üveg réteg is betört.

Garanciális szolgáltatások bejelentéséhez szükséges adatok:

  • A kijelzőcseregarancia elbírálásához szükséges a videóanyag készítése a fólia levételéről. Amennyiben ez nem áll rendelkezésre vagy a fóliát még a videó készítése elött eltávolították a kijelzőről, amennyiben szakértőn úgy ítéli meg a kijelzőcsere garancia elutasításra kerül.
  • A vásárlást igazoló számla vagy rendelési azonosító.
  • A garanciával kapcsolatos probléma részleteinek ismertetése.

Garancia érvényesítésével kapcsolatos további információk:

  • A garancia nem terjed ki a hibás felhelyezésből eredő sérülésekre.
  • A kijelzőcsere garancia érvénytelen abban az esetben, ha az üvegfólia már előzetesen is sérült volt.
  • A Szolgáltató jogában áll a garanciaérvényesítés jogossága megvizsgálása érdekében a vásárolt termékkel és a készülék kijelzőjével kapcsolatos jelzett hibát megvizsgálni, felülvizsgáltatni szakszervizzel vagy független, hiteles szakértővel, melynek költségét a Szolgáltató viseli. Amennyiben a szakszerviz vagy a szakértő egyértelműen írásban kinyilatkozza, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat eredménye, Szolgáltató jogosult az Ügyféltől a szakszerviz vagy a szakértő költségét követelni.
  • Az iGlass Pro esetében nem vállalunk kijelzőcsere garanciát abban az esetben, ha nem az előlap üvegfelülete, hanem a kijelző belső része sérült.
  • A garanciálisan cserélt termékre nem vonatkozik az önként vállalt garancia, így garanciálsian küldött üvegfóliát nem áll módunkban cserélni törés, levegősödés, karcolódás vagy egyéb probléma esetén.

Ügyfél kötelezettsége az önkéntes jótállás teljesítése során annak bizonyítása, hogy a kár a Szolgáltató által forgalmazott, és megvásárolt megjelölt termék használata során keletkezett, továbbá a károsodott telefon megjelölt szervizpontokba történő elszállítása/elszállíttatása.

Szolgáltató a megjelölt önkéntes jótállást forgalmazott termékenként egyszeri alkalommal vállalja.  Szolgáltató joga kivizsgálni, az Ügyfél által átadott bizonyítékok alapján, hogy a károsodás a forgalmazott termék használatának ideje alatt következett be.