Információk az iGlass Garanciáiról és Feltételeiről

 

Garanciális (jótállás körébe tartozó) szolgáltatások:

  • Rendeltetésszerű használat mellett, az iGlass üvegfólia karcolódására 1 év garanciát válalunk.
  • Az iGlass üvegfólia felevegősödésére , amennyiben az iPhone készülék tok nélkül vagy iGlass tokal volt használva és szennyződés nem került az üvegfólia és a telefon kijelzője közé 1 év garanciát vállalunk, mert ez után a termék levegősödése nem annak minőségi hibájára utal, hanem egyéb külső körülmények lehetnek a kiváltó okok (pl.: telefon töltés közbeni hőhatás).
  • iGlass Pro és Privacy Pro termékek esetén, ha betörik a kijelző az iGlass Pro alatt a vásárlástól számított 1 éven belül, úgy hogy az iGlass Pro a kijelzőtörés elött sértetlen volt, akkor ingyen kijelzőcserét biztosítunk partnerünknél. FIGYELEM! Ez a garancia azonban csak az előlap üveg rétegére vonatkozik.

Garanciális szolgáltatások bejelentéséhez szükséges adatok:

  • Vásárlást igazoló rendelési azonosítószám, vagy számla/blokk.
  • A megfelelő elbíráláshoz szükséges kép, vagy videóanyag készítése a termékről (fólia esetében még felhelyezett állapotban).
  • A garanciával kapcsolatos probléma részleteinek ismertetése.

Garancia érvényesítésével kapcsolatos további információk:

  • A garancia nem terjed ki a hibás felhelyezésből eredő sérülésekre.
  • A kijelzőcsere garancia érvénytelen abban az esetben, ha az üvegfólia már előzetesen is sérült volt.
  • A Szolgáltató jogában áll a garanciaérvényesítés jogossága megvizsgálása érdekében a vásárolt termékkel és a készülék kijelzőjével kapcsolatos jelzett hibát megvizsgálni, felülvizsgáltatni szakszervizzel vagy független, hiteles szakértővel, melynek költségét a Szolgáltató viseli. Amennyiben a szakszerviz vagy a szakértő egyértelműen írásban kinyilatkozza, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat eredménye, Szolgáltató jogosult az Ügyféltől a szakszerviz vagy a szakértő költségét követelni.
  • Az iGlass Pro esetében nem vállalunk kijelzőcsere garanciát abban az esetben, ha nem az előlap üvegfelülete, hanem a kijelző belső része sérült.

Ügyfél kötelezettsége az önkéntes jótállás teljesítése során annak bizonyítása, hogy a kár a Szolgáltató által forgalmazott, és megvásárolt megjelölt termék használata során keletkezett, továbbá a károsodott telefon megjelölt szervizpontokba történő elszállítása/elszállíttatása.

Szolgáltató a megjelölt önkéntes jótállást forgalmazott termékenként egyszeri alkalommal vállalja.  Szolgáltató joga kivizsgálni, az Ügyfél által átadott bizonyítékok alapján, hogy a károsodás a forgalmazott termék használatának ideje alatt következett be.