Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, online fizetés illetve utánvétes vásárlás (készpénz) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 500 000 Ft értékig).

Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül.

A számlát a kiszállítással egyidejűleg kézbesítjük.

Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:

Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

  1. Amennyiben megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek), akkor az Ön részére  rendelés visszaigazolót állítunk ki, melyet e-mailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a rendelés visszaigazoló kézhezvételét követően utalja át az azon szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelés visszaigazolón szereplő rendelési számot. Amint a  megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.
  2. Amennyiben a megrendelt termék(ek) vagy termékek egy része a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük Önt. Ezt követően az Ön részére rendelés visszaigazolót állítunk ki, melyet emailben megküldünk.

Kérjük, a rendelés visszaigazoló kézhezvételét követő 3 munkanapon belül utalja át az azon szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelés visszaigazolón szereplő rendelési számot. Amint a rendelés visszaigazolón megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.

Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:

Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak.

A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

  1. a) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.
  2. b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor  Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – kiszállításra kerülnek.

Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól munkanapokon 10-16 óra között (email: [email protected]) tud tájékoztatást kérni.

A Szállító adatai:

MPL futárszolgálattal. A munkanapokon a 12:00-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, így Budapesten belül egy munkanap alatt, vidékre 2 munkanapon belül megérkezhet a termék.

A szállító cég adatai: Magyar Posta Zrt.
Székhely, telephely, központi vevőszolgálat: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság 3512 Miskolc

Központi telefonszám: +36-1-767-8282
Hétfőtől  péntekig 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

Szállítási információk:

Visszaküldési Cím: 1112 Budapest Repülőtéri út 2.

Szállítási költség Magyarországon belül 970 Ft

Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

Futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről emailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti következő munkanapon történő újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik. Ennek díja: 3490 Ft (bruttó)

A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel.  Probléma esetén kérjük, 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.