1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, online fizetés illetve utánvétes vásárlás (készpénz) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 500 000 Ft értékig).

2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díj Magyarország területén belül ingyenes.

3. A számlát a kiszállítással egyidejűleg kézbesítjük.

4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:

Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

a) Amennyiben megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek), akkor az Ön részére  rendelés visszaigazolót állítunk ki, melyet emailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a rendelés visszaigazoló kézhezvételét követően utalja át az azon szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelés visszaigazolón szereplő rendelési számot. Amint a  megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.

b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) vagy termékek egy része a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük Önt. Ezt követően az Ön részére rendelés visszaigazolót állítunk ki, melyet emailben megküldünk.

Kérjük, a rendelés visszaigazoló kézhezvételét követően utalja át az azon szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelés visszaigazolón szereplő rendelési számot. Amint a rendelés visszaigazolón megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.

5. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:

Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak.

A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

a) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.

b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor  Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – kiszállításra kerülnek.

6. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól munkanapokon 10-16 óra között (telefonszám: 06/40 46 46 46, email: rendeles@iglass.hu)
tud tájékoztatást kérni.

7. A Szállító adatai:

Név: MPL futárszolgálat

Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: 06/40 46 46 46, Email: ugyfelszolgalat@posta.hu

Ügyfélszolgálati időszak: 8.00 – 17.00 h

8. Szállítási információk:

8.1. Szállítási díjak: Szállítási költség Magyarországon belül: Ingyenes;

9. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

10. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

11. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről emailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

12. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

13. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

14. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

15. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

16. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel.  Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.