Információk az iGlass Garanciáiról és Feltételeiről

 

Az önként vállalt garanciális (önként vállalt jótállás körébe tartozó) szolgáltatások:

  • Rendeltetésszerű használat mellett, az iGlass üvegfólia karcolódására, törésére vagy fellevegősödésére 1 év garanciát vállalunk.
  • iGlass Pro és Privacy Pro termékek esetén, ha betörik a kijelző az iGlass Pro alatt a vásárlástól számított 1 éven belül, úgy hogy az iGlass Pro a kijelzőtörés előtt sértetlen volt, akkor ingyen kijelzőcserét biztosítunk partnerünknél. Ez a garancia abban az esetben érvényes, ha a kijelző nem csak befolyt, hanem az üveg réteg is betört.
  • Az önként vállalt garancia feltétele, hogy termék kiküldéseknél 3490 Ft szállítási díjat számolunk fel szállítási és adminisztrációs költségként, melyet a futárnál kell megfizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

Garanciális szolgáltatások bejelentéséhez szükséges adatok:

  • A kijelzőcsere garancia elbírálásához szükséges a videóanyag készítése a fólia levételéről. Amennyiben ez nem áll rendelkezésre vagy a fóliát még a videó készítése előtt eltávolították a kijelzőről, amennyiben szakértőnk úgy ítéli meg a kijelzőcsere garancia elutasításra kerül.
  • A vásárlást igazoló számla vagy rendelési azonosító.
  • A garanciával kapcsolatos probléma részleteinek ismertetése.

Garancia érvényesítésével kapcsolatos további információk:

  • A garancia nem terjed ki a hibás felhelyezésből eredő sérülésekre.
  • A kijelzőcsere garancia érvénytelen abban az esetben, ha az üvegfólia már előzetesen is sérült volt vagy levegőbuborékok jelentek meg alatta
  • A Szolgáltató jogában áll a garanciaérvényesítés jogossága megvizsgálása érdekében a vásárolt termékkel és a készülék kijelzőjével kapcsolatos jelzett hibát megvizsgálni, felülvizsgáltatni szakszervizzel vagy független, hiteles szakértővel, melynek költségét a Szolgáltató viseli. Amennyiben a szakszerviz vagy a szakértő egyértelműen írásban kinyilatkozza, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat eredménye, Szolgáltató jogosult az Ügyféltől a szakszerviz vagy a szakértő költségét követelni.
  • Gyári hibás üvegfóliára, csak abban az esetben tudunk díjmentes cserét biztosítani, ha még nem került felhelyezésre. És az üvegfólia tálcája még nem lett leválasztva a termékről. Amennyiben a termék felhelyezésre került úgy a csereterméket 3490 Ft szállítási és adminisztrációs díj terheli.
  • Az iGlass Pro esetében nem vállalunk kijelzőcsere garanciát abban az esetben, ha nem az előlap üvegfelülete, hanem a kijelző belső része sérült.
  • Az önként vállalt garanciális termék kiküldéseknél 3490 Ft szállítási díjat számolunk fel.
  • Az 1 éves garancia az eredeti vásárlás dátumától számít 1 évig. Tehát a garanciában kicserélt fóliákra nincs lehetőség a garanciát érvényesíteni. Az iGlass önként vállalt garanciája vagy a kijelzőcsere garancia validálásához mindig az eredeti rendelés számára szükséges hivatkozni.

Ügyfél kötelezettsége az önkéntes jótállás teljesítése során annak bizonyítása, hogy a kár a Szolgáltató által forgalmazott, és megvásárolt megjelölt termék használata során keletkezett, továbbá a károsodott telefon megjelölt szervizpontokba történő elszállítása/elszállíttatása.

Szolgáltató a megjelölt önkéntes jótállást forgalmazott termékenként egyszeri alkalommal vállalja.  Szolgáltató joga kivizsgálni, az Ügyfél által átadott bizonyítékok alapján, hogy a károsodás a forgalmazott termék használatának ideje alatt következett be.