Mire érvényes a garancia?
Garanciánk elsősorban karcolódásra, levegősödésre, illetve a kijelző fólia (Pro)alatti törésére érvényes a vásárlástól számított egy éven át.
Mikortól él a garancia?
A vásárlás időpontjától indul a garancia.
Ha garanciálisan cserélik a termékeket, utána elölről indul a garancia?
Nem, a garanciát minden esetben az első vásárlás dátumától számítjuk.
Milyen esetben nem érvényes a garancia?
Amennyiben a készülék leesik és csak a fólia törik össze rajta, a kijelző sértetlen marad, úgy a garanciát nem tudjuk pozitívan elbírálni, hiszen a fólia elsődleges feladata, hogy a kijelzőt óvja, helyette törjön, így amennyiben a kijelző sértetlen maradt, a fólia minden esetben ellátta feladatát.
Akkor is érvényes a garancia, ha magam helyezem fel a terméket?
Természetesen igen, ezzel kapcsolatban nincs semmilyen megkötés!
Mi kell a garancia érvényesítéséhez?
Fénykép/videó az említett problémáról, esetleírás, illetve a rendelési szám.
Hol találom a rendelési számot?
A rendelési szám a visszaigazoló e-mail jobb felső sarkában található 5 jegyű szám, mely kettős kereszttel kezdődik, de természetesen a számlán is ugyanúgy megtalálható.
Csak 20-30 centiről esett le a telefonom, mégis összetört az üvegfólia, ez miért van?
Sajnos sok esetben nem a magasság mértéke számít, hanem az esés szöge határozza meg, hogy sérül -e a fólia.
Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?
A szállítási idő általában 1-2munkanapot vesz igénybe.
Ki szállítja ki a termékeket?
Az GLS futárszolgálata.
Kapok erről bármilyen értesítést?
Igen, a rendeléskor megadott e-mail címre minden esetben érkezik e-mail a kiszállítás napjáról, időpontjáról.
Miért nincs a csomagban számla?
Számlát mindig a rendeléskor megadott e-mail címre küldünk, tehát elektronikus formában érkezik. Amennyiben véletlenül el lett írva az e-mail cím, nem tudjuk elküldeni, így ha nem érkezett számla, érdemes felvenni a kapcsolatot velünk.
Költségtérítést kérhetek?
Nem, a kijelzőt minden esetben mi cseréljük ki.
Viszonteladóknál ugyanannyiba kerülnek a termékek, mint a weboldalon?
Nem feltétlenül, a viszonteladók maguk határozhatják meg milyen áron adják a termékeket.
A cég honlapján feltüntetett Budaörsi címen lehet vásárolni?
Nem, címünkön csak egy iroda található, vásárolni csak a webshopon vagy a viszonteladój menüpont allatt feltüntetett viszonteladóktól lehet.
Ha problémám van, kihez fordulhatok panasszal?
Az [email protected] e-mail címen, készséggel segítünk!
Ha nem iGlass tokot használok, nem fogja felnyomni a tok a fóliát?
A fóliáink a legtöbb gyártó tokjával kompatibilisek, de illeszkedési garanciát csak a saját tokunkal tudunk vállalni.