betekintésgátló iphone üvegfólia

Csaknem 120 milliárdos bevételről számolt be az Apple első negyedéves jelentése – Ezek a termékek járultak hozzá

Ha Te Apple párti vagy (és egyben iPhone-os), akkor mindenek előtt gondoskodj egy betekintésgátló iPhone üvegfólia beszerzéséről, hogy egy kíváncsi szem se láthassa, miről olvasol rajta éppen:

 

Az Apple nemrég ismertette 2024 első negyedévére vonatkozó pénzügyi eredményeit, és jelentős, 119,6 milliárd dolláros bevételről számolt be. Ennek a bevételnek a nagy részét, több mint háromnegyedét az iPhone és az Apple virágzó szolgáltatási üzletága hajtotta. Bár az iPhone-eladások még nem érték el a két évvel ezelőtti rekordot jelentő 71,6 milliárd dolláros értéket, az előző évhez képest dicséretes fellendülést értek el, és erőteljes, 6%-os növekedéssel 69,7 milliárd dollárt értek el. Ezzel szemben az Apple szolgáltatási ágazata továbbra is felfelé ívelő pályán van, és az előző évhez képest lenyűgöző, 11,6%-os növekedést mutat, 23,1 milliárd dolláros bevételt elérve. Most eláruljuk, pontosan milyen termékek járultak az eredményhez, mik az Apple kilátásai és még egy betekintésgátló iPhone üvegfólia tippet is adunk, feltételezve, hogy Te épp egy iPhone-on olvasod ezt a jelentést – ha az Apple statisztikáiba be is tekinthetünk, a telefonunkba nem szeretnénk mindezt.

Az Apple üzletágának más szegmensei azonban nem teljesítettek ilyen jól: a Mac eladások nem változtak, míg a viselhető eszközök piaca és az iPad jelentős visszaesést mutattak. Ezek a visszaesések hozzájárultak ahhoz, hogy az Apple bevételei összességében csak 2,1%-kal növekedtek.

 

Íme a részletes bontás kategóriánként:

 

  • iPhone: 69,7 milliárd dollár (6%-os növekedés).
  • Mac: 7,8 milliárd dollár (0,6%-os növekedés)
  • iPad: 7 milliárd dollár (25,3%-os csökkenés)
  • Hordozható eszközök, otthoni eszközök és kiegészítők: 12 milliárd dollár (11,1%-os csökkenés).
  • Szolgáltatások: 23,1 milliárd dollár (11,3%-os növekedés)

 

Az iPad és a viselhető eszköz eladások csökkenése várható volt, mivel tavaly nem jelentek meg jelentős új termékek ezekben a kategóriákban. Az iPad esetében nem jelent meg új termék, ami az első alkalom, hogy a táblagép-kategóriában egy teljes év új termék nélkül telt el. Bár a viselhető eszközöknél megjelent az Apple Watch Series 9 és az Apple Watch Ultra 2, ezek hatását talán csökkentette az új AirPods hiánya, amely az ünnepi szezonban népszerű vásárlás volt.

Ezzel szemben 2023 első negyedévében bemutatkozott a második generációs AirPods Pro, folytatódott a harmadik generációs AirPods értékesítése, és megjelent a harmadik generációs Apple TV, amely az Apple Music Sing bevezetésével, az új A15-ös meghajtású set-top box exkluzív funkciójával járult hozzá az eladások fellendüléséhez.

Az Apple azonban egy lehetséges fellendülés előtt áll.

Az új iPad Pro és iPad Air modellek, köztük a középkategóriás táblagép új, 12,9 hüvelykes változatának március végére várható megjelenése valószínűleg az elkövetkező negyedévekben növelheti az eladásokat. Emellett az Apple által eladott több mint 180 000 Vision Pro fejhallgató, amelyet várhatóan a Wearables kategóriában könyvelnek el, is pozitívan hozzájárulhat.

Az Apple 119,6 milliárd dolláros bevétele felülmúlta a Wall Street várakozásait, aminek elsődleges mozgatórugói az iPhone és a szolgáltatások szegmensek voltak. Továbbra is az iPhone a meghatározó, amely a vállalat bevételeinek több mint felét adja, míg a Szolgáltatások közeledik ahhoz a ponthoz, ahol meghaladhatja az összes többi termékkategória összesített bevételét együttvéve.

Az Apple az eredményhirdetésben azt is nyilvánosságra hozta, hogy a vállalat jelenleg több mint 2,2 milliárd aktív eszközzel büszkélkedhet, ami minden termék és földrajzi szegmens tekintetében rekordot jelent, és az iPhone, iPad, Mac, Apple Watch és egyéb eszközök folyamatos felhasználói elkötelezettségét tükrözi. Ez a lenyűgöző szám aláhúzza az Apple tartós hatását, mivel a fogyasztók által nem csupán eladott, hanem aktívan használt eszközöket képvisel. Ezt természetesen mi is észrevesszük és aktívan alátámasztjuk, hiszen nemcsak az üvegfólia és betekintésgátló iPhone üvegfólia termékeink szuper népszerűek, hanem az egyéb, viselhető eszközökre készült védelmező és más termékeink is.

Neked milyen Apple termékeid vannak az iPhone-on kívül?

Köszönjük a figyelmed! Ha iPhone tulajdonos vagy, IDE kattintva beszerezheted az egyik legnépszerűbb betekintésgátló iPhone üvegfólia kiegészítőnket, az iGlass Privacy Pro betekintésgátló iPhone üvegfólia terméket készüléked és a magánszférád tökéletes és tartós védelméhez.

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük