betekintésgátló iphone üvegfólia

Nőtt az Apple piaci részesedése, de a Samsung visszavette a vezetést – Eláruljuk, hogyan és miért történhetett így és egy betekintésgátló iPhone üvegfólia kiegészítőt is ajánlunk

Ha Te Apple párti vagy (és egyben iPhone-os), akkor mindenek előtt gondoskodj egy betekintésgátló iPhone üvegfólia beszerzéséről, hogy egy kíváncsi szem se láthassa, miről olvasol rajta éppen:

 

A legfrissebb piackutatási adatok szerint az iPhone világpiaci részesedése az év első negyedévében nőtt az előző év azonos időszakához képest – az Apple azonban elvesztette első számú pozícióját a Samsunggal szemben. Most eláruljuk, miért és hogyan történhetett mindez, lentebb pedig egy betekintésgátló iPhone üvegfólia tippet is adunk, feltételezve, hogy Te épp egy iPhone-on olvasod ezt a jelentést!

 

A Samsung az összes okostelefon 22%-át adta el világszerte 2023 első negyedévében, ezzel megszerezve a vezető helyet

Ha nem lenne okostelefon-üzletága, a Samsung Electronics évtizedek óta először könyvelhetett volna el negyedéves veszteséget. A Galaxy S23 termékcsalád igazán jól fogyott, egyes piacokon akár 70%-kal is többet, mint a Galaxy S22 sorozat. A dél-koreai cég az összes okostelefon 22%-át adta el világszerte 2023 első negyedévében, és ezzel az első helyen végzett. Ez azonban még mindig két százalékponttal alacsonyabb, mint a Samsung 2022 első negyedévi számai (24%). Az Apple 21%-os piaci részesedéssel a második helyre esett vissza az eladások tekintetében. Az amerikai technológiai óriás azonban még mindig az első számú márka lehet, ha a bevételekről van szó.

Érdemes megjegyezni, hogy ez az összefoglaló nem egészen az Apple-t és a Samsungot hasonlítja össze, mivel a negyedéves és éves változások összehasonlítását vegyíti. A Canalys adatai szerint éves szinten az Apple piaci részesedése 18%-ról 21%-ra nőtt, míg a Samsung részesedése 24%-ról 22%-ra csökkent. Eszerint mindkét vállalat megőrizte eddigi pozícióját a rangsorban, de a cupertinói vállalat előnyt szerzett koreai riválisával szemben.

Negyedéves szinten azonban az iPhone piaci részesedése 25%-ról 21%-ra csökkent, míg a Samsung tortából kivágott szelete 20%-ról 22%-ra nőtt. A Samsung volt az egyetlen vezető gyártó, amely negyedévről negyedévre javulást ért el, és 22%-os piaci részesedéssel visszaküzdötte magát az első helyre. Eközben az Apple 21%-os piaci részesedéssel a második helyre esett vissza, csökkentve a közte és a Samsung között lévő különbséget, amit az iPhone 14 Pro széria iránt 2023 első negyedévében mutatkozó szilárd keresletnek köszönhet.

Az Apple negyedéves bukdácsolása és visszaesése természetesen csak a szokásos üzletmenet. Az ünnepi negyedév magába foglalja az új iPhone-ok bevezetését, ami nagy lökést ad az eladásoknak, a következő negyedévben pedig rendszerint jelentős visszaesés következik. Idén a hatások a szokásosnál kisebbek voltak, mivel a cupertinói vállalat a negyedik negyedévben tapasztalt ellátási korlátok után az első negyedévben még mindig utolérte az iPhone-megrendeléseket.

Összességében a Canalys szerint az okostelefonok iránti kereslet továbbra is csökken.

A globális okostelefon-piac az ötödik egymást követő negyedévben tapasztalt visszaesést, az első negyedévben éves szinten 12%-kal esett vissza 2023 első negyedévében. A főbb kedvezőtlen makrotényezők korlátozott javulása ellenére a piac még nem látszik talpraállni.

“Az okostelefon-piac visszaesése 2023 első negyedévében az egész iparágban a várakozásokon belül volt” – mondta Sanyam Chaurasia, a Canalys elemzője.

 

“A helyi makrogazdasági feltételek továbbra is akadályozták a gyártók beruházásait és működését több piacon. Az árcsökkentések és a gyártók erőteljes promóciói ellenére a fogyasztói kereslet továbbra is visszafogott maradt, különösen az alsó kategóriás szegmensben, a fogyasztói bizalmat és költekezést befolyásoló magas infláció miatt.”

A vállalat hozzáteszi, hogy a kiskereskedők a fogyasztói kereslet szintje alá csökkentették a rendeléseket, mivel korábban többletkészletekkel találták magukat szemben. Most a meglévő készleteket dolgozták fel, így kevesebb új megrendelésre van szükségük. A Xiaomi 11%-os piaci részesedéssel a harmadik helyen állt a globális okostelefon-eladásokban. Az OPPO (beleértve a Realme-ot és a OnePlus-t is) 10%-os részesedést szerzett a globális okostelefon-piacon, míg a Vivo stabilan az ötödik helyen lépked.

A kutatócég szerint az okostelefon-piac 2023 második negyedévének végére stabilizálódik. Sok szakértő úgy véli, hogy az okostelefon-piac 2023 negyedik negyedévére visszatér a megszokott szintre. A Samsung 2023 harmadik negyedévében két új összehajtható telefont – Galaxy Z Flip 5 és Galaxy Z Fold 5 – és három új táblagépet – Galaxy Tab S9, Galaxy Tab S9+ és Galaxy Tab S9 Ultra – dob piacra. Ez pedig segíthet a vállalatnak abban, hogy az év második felében még több eladást hajtson végre.

Ha most kellene választanod, Te kinek szavaznád meg a bizalmat és miért: Apple vagy Samsung?

 

Köszönjük a figyelmed! Ha iPhone tulajdonos vagy, IDE kattintva beszerezheted az egyik legnépszerűbb betekintésgátló iPhone üvegfólia kiegészítőnket, az iGlass Privacy Pro betekintésgátló iPhone üvegfólia terméket készüléked és a magánszférád tökéletes és tartós védelméhez.

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük