Máris meghibásodtak az iPhone X-ek?!
Alig több mint egy hete jelent meg az iPhone X, az első vásárlók máris meglepően sok panasszal álltak elő. Vajon ezek csak a kezdeti nehézségek vagy tényleg komoly hibák csúsztak a rekord magas áron kapható csúcskészülékbe? Az iGlass csapata most utánajárt!
Az első és legszembetűnőbb hiba az iPhone X hidegben történő lefagyása. Ahogy az idő a világ minden táján egyre hűvösebb és hűvösebb lesz, úgy nő az erről szóló jelentések száma is: a felhasználók egészen pontosan arra panaszkodnak, hogy az OLED-kijelző a hidegben sokkal lassabban reagál az érintésre. Egy megkérdezett vásárló szerint “bentről a szabadba lépve 2 másodperc alatt érzékelhető a probléma”. Egy másik iPhone X tulajdonos pedig így nyilatkozott: “Négyszer kellett beírnom a jelkódot, mert a telefon nem reagált, a Face ID pedig nem ismerte fel az arcom”.
Ha mindez nem lenne elég, egyre nő azon panaszkodók száma is, akiknek egyszercsak egy élénkzöld függőleges vonal jelent meg a kijelzőjén. Az ok egyelőre teljesen ismeretlen, mindenesetre a probléma állítólag már legalább 25 iPhone X-et érint.
Végül, de nem utolsósorban a GPS-sel is akadt némi gond: úgy hírlik, a helymeghatározást jelző kék nyilacska varázslatos módon elmozdul a tulajdonos valós helyzetéről. Ez elsősorban az iPhone 8-at érinti, de már egyes iPhone X-eken is tapasztalták.
Van megoldás?!
Az Apple szerencsére minden aggodó iPhone X vásárlót megnyugtatott: a legfrissebb jelentésük szerint tisztában vannak a problémákkal és már dolgoznak is a mielőbbi javításon. Azt is hozzátették, hogy a gondokat nem a készülék, csupán az iOS 11 kezdetlegessége okozza, így a megoldás már akár a következő, iOS 11.2 frissítésben megérkezhet.
Mi bízunk az Apple-ben, de természetesen érhető, hogy a köztudottan drága iPhone X-től minden vásárló a tökéletességet várja el. Ti mit gondoltok, aggódnátok, ha ilyen problémákat észlelnétek? Esetleg van már köztetek iPhone X tulajdonos?
Válasz
Szeretnél te is hozzászólni?Regisztrálj ingyenesen!