Vásárolj 2 vagy 3 terméket az extra 10% illetve 20% kedvezményért! 🎁
applewatch védőfólia

Felmérés: még mindig az iPhone a Z-generáció kedvenc telefonja, és egyre többeknek van AppleWatch okosórája is

Neked is van okosórád? Ne feledkezz meg az AppleWatch védőfólia beszerzéséről sem a tökéletes védelemhez:

 

A Piper Sandler új felmérése szerint az okostelefonnal rendelkező tinédzserek közel 90%-a iPhone-t használ. Ez hatalmas piaci részesedés – és ez valószínűleg évekig kifizetődő lesz az Apple számára. Főbb megállapítások:

  • Az Apple termékei szuper népszerűek a Z generáció körében – derül ki a Piper Sandler új felméréséből.
  • A kutatók megállapították, hogy már sok tinédzser rendelkezik iPhone-nal és Apple Watch-csal – és használja az Apple Payt is.
  • Zenei téren mégsem az Apple Music áll az élen: A felmérés szerint több tini használja a Spotfiy-t.

 

Gondoltad volna? Az Apple iPhone továbbra is a legnépszerűbb okostelefon a tizenévesek körében – derült ki a Piper Sandler befektetési cég kétévente végzett felméréséből. A megkérdezett tizenévesek 87 százalékának van iPhone-ja, 88 százalékuk pedig már azt tervezi, hogy az iPhone lesz a következő telefonja. Kiderült még az is, hogy egyre többen rendelkeznek közülük Apple Watch okosórával is. Ha ezutóbbi Neked is van, akkor pedig szerezz be mellé egy prémium AppleWatch védőfólia kiegészítőt is.

A tizenéves iPhone-tulajdonosok száma tavaly óta nem változott, de az elmúlt évtizedben a tizenévesek körében az iPhone iránti érdeklődés ugrásszerűen megnőtt. Még 2013 októberében a tinédzserek 55 százaléka számolt be arról, hogy iPhone-t birtokol, míg akkor 24 százalékuknak volt androidos készüléke.

 

applewatch védőfólia

 

További érdekes statisztikai adatok

 

Az Apple Watch tulajdonosok száma szintén növekszik, bár lassabban. A megkérdezett tizenévesek 34 százalékának van Apple Watch órája, szemben a tavalyi 31 százalékkal. A tizenévesek 10 százaléka mondta azt, hogy a következő hat hónapban tervezi Apple Watch vásárlását, szemben a 2022 őszi 16 százalékkal. Az Apple volt a kedvenc óramárka, megelőzve a Rolexet, a Casiót, a Garmin-t és a Cartier-t is. Ha már itt tartunk és Neked (vagy tini gyermekednek, testvérednek) is van Apple Watch okosórád, akkor szerezz be hozzá a webshopunkról egy AppleWatch védőfólia kiegészítőt is.

A tizenévesek körében az Apple Pay volt a legnépszerűbb fizetési alkalmazás, 42 százalékuk számolt be arról, hogy az elmúlt hónapban használta a szolgáltatást. Az Apple Pay megelőzte a Cash App (27 százalék), a Venmo (20 százalék) és a PayPal (10 százalék) használatát.

Az Apple azonban nem dominált a streaming zene kategóriában, a Spotify mögött a második helyen végzett. A megkérdezett tizenévesek 70 százaléka mondta, hogy a Spotify-t használja zeneszolgáltatásként, míg az Apple Musicot alig több mint 30 százalékuk. A szolgáltatásért fizető tinik 46 százaléka a Spotify-ra fizet elő, míg csak 30 százalékuk fizet az Apple Musicért.

A Piper Sandler az iCloud Privát váltóról is megkérdezte a tiniket, és a használat 2023 második felében ugrott meg. A tizenévesek 37 százaléka mondta, hogy használja az iCloud Private Relayt, míg további 17 százalékuk azt mondta, hogy a következő hat hónapban szeretné használni. Az év elején a tizenéveseknek mindössze 24 százaléka használta az iCloud Private Relayt, amelyhez azonban iCloud-előfizetési díj szükséges.

A tinédzserek körében évente kétszer végeznek felméréseket, a Piper Sandler több mint 10 éve adja ki ezeket a jelentéseket. Az idei őszi jelentéshez 9193 tizenévest kérdeztek meg 49 államban, akiknek átlagéletkora 15,7 év volt.

 

Nem fair az Apple előnye?

 

Az Apple okostelefonos versenytársainak egyes vezetői  úgy vélik, hogy az iPhone-gyártó tisztességtelenül alapozta meg dominanciáját az okostelefonok piacán. Tavaly Hiroshi Lockheimer, a Google vezető alelnöke a korábban Twitter néven ismert X-en azzal vádolta az Apple-t, hogy “a közösségi nyomást és a megfélemlítést használja a termékek eladásának eszközeként”, miután a The Wall Street Journal arról számolt be, hogy egyes fiatalok társadalmi nyomást éreznek, hogy iPhone-t vásároljanak az olyan márkákkal szemben, mint az Android, mert az iPhone üzenetei kék színben jelennek meg.

 

És most végül – mint iPhone és AppleWatch védőfólia gyártók – mi is kérdezünk: ki hány évesen kapta az első iPhone-ját? Van Apple Watch-od is vagy tervezel beszerezni?

 

Köszönjük a figyelmed! Ha Te is iPhone-os és/vagy AppleWatch-os vagy, akkor IDE kattintva beszerezheted prémium AppleWatch védőfólia és más Apple kiegészítőinket eszközeid maximális és stílusos védelméhez.

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

© Copyright | iGlass Minden jog fenntartva.