Megőrizte első helyét az Apple a viselhető eszközök piacán – a koronavírus közepette is

 

Az IDC kutatása szerint az év első negyedében az Apple megőrizte első helyét a viselhető eszközök nemzetközi piacán. A világ még mindig a járvány közepén tart, azonban úgy tűnik, az Apple-t még ez sem érintette meg.

A jelentés szerint az Apple eladásai 13,3 millió egységgel nőttek, azaz 59,9%-kal az előző év ugyanezen időszakához viszonyítva – ezzel 23,7%-os piaci részesedést szerezve.

Az Apple Watch ellátási láncában akadtak nehézségek, de ennek ellenére sikerült megtartani az első helyet, mely főleg a Beats és az AirPods termékeknek köszönhető (a kutatás az audió-eszközöket és fejhallgatókat is viselhető eszközöknek számítja).

Az IDC szerint az AirPods és a Beats iránti megnövekedett kereslet egyenesen az egészségügyi krízisnek köszönhető, hiszen az év elmúlt részében rengetegen kényszerültek otthonról dolgozni, amihez fejhallgatóra is szükségük volt.

Az Apple-t a Xiaomi követte a második helyen, 10,1 millió eladott egységgel, mely 14%-os piaci részesedésre volt elég. A viselhető eszközök piacának fennmaradó részét a Samsung, a Huawei és a Fitbit foglalták el. A viselhető eszközök nemzetközi eladásai összesen 29,7%-kal nőttek 2020. első negyedévében 2019 ugyanezen időszakához képest.

Az Apple valószínűsített vezeték nélküli fejhallgatója már állítólag a gyártási szakaszba lépett és már be is mutatkozhat a júniusi, online WWDC konferencián. Nemrég pedig a Powerbeats Pro új színei is napvilágot láttak, így az iGlass-nál úgy véljük, az Apple-nek a későbbiekre nézve sem lesz oka féltenie az első helyét.

Köszönjük a figyelmed! Ha iPhone-os vagy, ITT megtekintheted iPhone üvegfólia és egyéb iGlass termékeinket!

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.