A Z generáció ragaszkodik az Apple-höz, mert cikinek tartják a “zöld buborékot” – Magyarázat és iPhone 13 szilikon tok tipp a Gen Z egyik kedvenc iPhone-jához
Akár a Z generáció tagja vagy, akár csak az egyik kedvenc készüléküket használod Te is, mindenek előtt győződj meg arról, hogy megfelelően védelmezed is a befektetésedet például egy ilyen fiatalos iPhone 13 szilikon tok beszerzésével:
Egy új jelentés szerint a Z generáció az egyik fő kulcsa az Apple dominanciájának – amely szerint a csoportos beszélgetésekben a “zöld buborékos srác” szerepétől való félelem az egyik fő motivációjuk. A jelentés azt is kiemeli, hogy az iPhone milyen fontos szerepet játszik abban, hogy az emberek bekapcsolódjanak az Apple ökoszisztémájába, amely az AirPods, az iPadek és az Apple Watch-ok eladásait is ösztönzi. Most megnézzük, hogyan is alakulhatott ez így és eláruljuk azt is, hogy miért az iPhone 14-13-12 modellek a Gen Z kedvencei (és persze a tökéletes kiegészítő, például az iPhone 13 szilikon tok megtalálásában is segítünk).
Borítókép: Marques Brownlee
Miért fontos a Z generáció az Apple számára?
Mi is az a Gen Z, pontosabban kik is tartoznak ide? A Z generációt az 1996 után születettek alkotják, és ez az a generáció, ahol az Apple-nek a Financial Times szerint van egyfajta “elnöki” befolyása.
Míg a korábbi generációk szinte egyenlő arányban osztoznak az iPhone és az Android telefonok között, a Z generáció az Apple-ről szól – az Egyesült Államokban például az összes iPhone-eladás egyharmadáért ők a felelősök. Összehasonlításképp ezzel szemben a Samsung eladásoknak mindössze 10%-át adja a Z generáció.
A Z generáció emellett több időt tölt el a telefonján, mint bármely más korosztály: akár napi hat órát is.
A Gen Z és a zöld buborékoktól való félelem
Az Apple Z generációs vásárlókra gyakorolt befolyásának oka részben a társadalmi nyomás, különösen az iMessage-n történő csoportos beszélgetésekben való részvétel során az iPhone-tulajdon hiányának láthatóvá válása. Nem csak arról van szó, hogy az Android-felhasználó üzenetei kék helyett zöld színnel jelennek meg, sokkal inkább arról, hogy ezek hatására az egész csevegés visszaáll SMS-re, és mindenki üzenetei zöldre változnak.
“Egy zöld üzenet bárkinek Androiddal dobja ki az egész csevegést, mert így az egésznek SMS-nek kell lennie” – mondta Annelise Hillman, a Frontman nevű férfi szépségápolással foglalkozó vállalat 24 éves vezérigazgatója. “Szóval a társadalmi nyomás, hogy iPhone-t szerezzünk be, elég őrült” […]
“A fejedben ott motoszkál, hogy ‘Ó, Istenem, meg kell magyaráznom a barátaimnak, hogy a csoportos chatünk most miért lett zöld” – mondta Anastasia Pelot, az YPulse, a Gen Z és Millennials kutatóintézet egyik vezetője.
Vegyünk még egy példát: egy virális TikTok-videó arra kérte a nőket, hogy képzeljék el, hogy egy pasi 10-es, majd kérdezzék meg, hogyan csökkenne a minősítése, ha a tőle érkező üzenetek zöldek lennének. Sokan azt mondták, hogy nem válaszolnának, vagy hogy egyből 5-ösre csökkenne a minősítése.
Az ökoszisztéma ereje
Miután valaki iPhone-os lett, az ökoszisztéma vonzereje – különösen az, hogy a különböző Apple-eszközök többnyire zökkenőmentesen működnek együtt – azt hozza magával, hogy a Z generáció később nagy valószínűséggel a többi készüléket is az Apple-től fogja megvásárolni.
Ennek ékes bizonyítéka, hogy minden 100 eladott iPhone-ra az Apple elad:
- 35 pár AirPods-ot;
- 26 iPadet;
- és 17 Apple Watch-ot.
A Samsung ezzel szemben mindössze 11 tabletet, hat okosórát és hat pár vezeték nélküli fülhallgatót fog eladni egy-egy telefonja után.
Ezért nem kerül az iMessage Androidra
Az Apple egy időben fontolgatta, hogy az iMessage-t Androidra is bevezeti, de a felvetést követő két éven belül elállt ettől a döntéstől. A fő ok? Ez elrettentette volna a szülőket attól, hogy iPhone-t adjanak a gyerekeiknek. Több vezető, köztük Craig Federighi szoftverfőnök és Phil Schiller marketingvezető is felszólalt egy ilyen Android-alkalmazás létezése ellen.
Ez az új jelentés pedig azt sugallja, hogy az Apple nem dominálna annyira a Gen Z körében, mint most, ha ez a döntés végül valósággá vált volna.
Ezért imádja a Gen Z az iPhone 13-mat és ez hozzá a tökéletes iPhone 13 szilikon tok
Az iPhone 13 megjelenése után gyorsan az egyik legnépszerűbb telefon lett a piacon, és nem véletlenül. Az Apple olyan funkciókkal pakolta tele a telefont, amelyek minden korosztály számára vonzóak. A Z generáció körében való népszerűségének egyik fő oka a kamera. Az iPhone 13 hihetetlen kamerarendszerrel büszkélkedhet, amely egy 12 megapixeles széles, egy 12 megapixeles ultraszéles és egy 12 megapixeles telefotó kamerát tartalmaz. Az olyan funkciókkal, mint az Éjszakai mód, a Deep Fusion és a Smart HDR 4, a felhasználók olyan lenyűgöző fotókat és videókat készíthetnek, mint még soha.
Az iGlass iPhone 13 szilikon tok tökéletes kiegészítő az iPhone 13 készülékhez. Ez a tok kiváló minőségű szilikonból készült, amely kiváló védelmet nyújt a telefonodnak anélkül, hogy feleslegesen nagy lenne. A szilikon anyag ráadásul puha tapintású, így kényelmesen kézbe vehető és könnyen megfogható. A Z generáció számára fontos, hogy a telefon egyszerre legyen stílusos és funkcionális, az iGlass iPhone 13 szilikon tok pedig ehhez tökéletesen passzol. Emellett az iGlass iPhone 13 szilikon tok segít megvédeni a telefont a karcolásoktól, horpadásoktól és egyéb sérülésektől, ami fontos a Z generáció számára, akik állandóan úton vannak, és olyan telefonra van szükségük, amely lépést tud tartani aktív életmódjukkal.
Te mit gondolsz? Meg tudod érteni a “zöld buboréktól való félelmet”?
Köszönjük a figyelmed! Ha iPhone-os vagy, IDE kattintva körülnézhetsz a webshopon, hogy beszerezd népszerű iPhone kiegészítőinket, mint például az iPhone 13 szilikon tok vagy üvegfólia és sok más!
Válasz
Szeretnél te is hozzászólni?Regisztrálj ingyenesen!